tisdag 14 juli 2009

Semestern har börjat!

Den här veckan har Erold haft semester och vi har hittat på både det ena och det andra. Bildtexterna får räcka den här gången - det finns ingen tid till att blogga när man har semester...

På tisdagen tog vi en tur till Ystad...



















...och även ett besök vid Ale Stenar där det blåste så jag trodde jag fick mjölkstockning. Men det gick bra som tur var :)



















Utsikt från Ale Stenar













Själva stenarna, som kallas "Nordens Stonehenge"













Vi testade att ge Alfred mjölk i flaska. Glupsk som han är slurkade han i sig hela flaskan på ingen tid alls. Bra att veta om jag inte kan vara hemma nån gång!



















Igår var vi på Lomma Beach. Alfred trivdes bra under vårt nyinköpta parasol.




















Sen har vi också haft besök av Mårten, Tea och lille Tage (3 år) och sedan åkt med dem till Simrishamn, Glimmingehus och Löderups strandbad, men de korten finns på ett annat kort och för tillfället orkar jag inte sätta mig in i hur man ska få över dem till datorn :)

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vade roligt att se att ni hittat en av Skånes fina sandstränder och att ni tål sand mellan tårna.
    Hälsningar Farmor

    SvaraRadera